Loading...

Reklamace

Pokud se stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme Vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze.
S námi se reklamace bát nemusíte. Nevíte si rady? - napište nám na email: reklamace@insleva.cz

Jak postupovat při reklamaci:

  • Vytiskněte si vzorový Formulář pro reklamaci a následně vyplňte.
  • Všechny potřebné údaje k vyplnění jsou uvedeny na faktuře.
  • Přiložte vyplněný reklamační formulář
  • Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození.
  • Odešlete ho na naši adresu pro reklamace - je uvedena na faktuře.
  • Zásilky NEODESÍLEJTE Zásilkovnou - CZ Zásilkovna domů HD, tato služba je určena pro soukromé osoby.
    (Zásilky jsou často doručovány mimo naši provozní dobu a následně ukládány v různých provozovnách, které není v našich možnostech objíždět a zásilky svážet)
  • Při reklamaci spotřebitelem máme na vyřízení reklamace 30 dní.
  • Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve. (během několika dní)